środa, 19 grudnia 2012

Recenzja szminki WATCH OUT!


Hej :)
Dzisiaj przychodzę do was z bardzo szybkim postem dotyczącym supertrwałej szminki do ust Miss Sporty WATCH OUT! numer 053.












Plusy:
- cena (z tego co widziałam kosztuje około 8zł, ja moją szminkę dostałam w prezencie :))
- kolor (nr 053 nie jest typową czerwienią, jest to czerwień połączona z pomarańczą, która wygląda ładnie na ustach)
- ma przyjemny zapach (nieco arbuzowy?)
- smakuje nieco jak guma balonowa :)
- jak dla mnie nie jest całkowicie matowa, ma lekki połysk i to w niej bardzo lubię
- dosyć długo się utrzymuje (pijąc jeszcze ją mamy na ustach, jednak już po zjedzeniu czegoś trzeba ją poprawić). Mimo wszystko bez jedzenia i picia jest w stanie utrzymać się na ustach kilka godzin, przy czym usta są cały czas napigmentowane (traci się tylko połysk).
- fajnie się ją rozprowadza
- nie skleja ust
- ma kremową konsystencję


Minusy:
- nieco wysusza usta/ nie nawilża ich
- uwidacznia suche skórki










Z góry przepraszam za źle pomalowane usta, za ta wszystkie niedociągnięcia i krzywizny. Spieszyłam się żeby wam zrobić zdjęcia  w dziennym świetle.
Miałyście już jakąś szminkę z tej firmy? Możecie mi polecić jakąś szminkę w odcieniu pudrowego różu?

Moja ogólna ocena: 4/5

LINK: Opinie na Wizażu

10 komentarzy:

  1. Ładny ma kolorek! Ale jak dla mnie zbyt "pomarańczowy", do mojej bladej cery pasują bardziej zimne odcienie czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam mocny kolor na ustach♥ pozdrawiam:* OLA

    OdpowiedzUsuń
  3. Moocny kolorek :)
    Mała uwaga - banerek o rozdaniu "u Kasi" źle podpisałaś, bo rozdanie trwa do 17 Stycznia a nie Grudnia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne usta, takie całuśne :D
    Wesołych Świąt :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna soczysta czerwień szkoda że mi nie pasuje :)
    Była byś zainteresowana wspólną obserwacją ?

    OdpowiedzUsuń
  6. nie lubię tych pomadek... miałam kilka i były bardzo średnie. ale kolor ciekawy, ja nie potrafię nosić czerwieni - źle się w niej czuję :) więc tym bardziej podziwiam kobiety, które w takich zdecydowanych kolorach dobrze się czują :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  7. leci do chciejlisty :3
    Szukałam właśnie trwalej czerwonej pomadki. Dzięęękujęę


    Zapraszam: www.cojapieke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...