niedziela, 17 lutego 2013

Lawendowy krem do stóp Avon Foot Works


Hej :)
Moja dzisiejsza opinia dotyczyć będzie intensywnie nawilżającego lawendowego kremu do stóp Foot Works firmy Avon.
Zakupiłam go dość dawno ze względu na niską cenę i lawendowy zapach, który bardzo lubię :)






Plusy:
- dosyć szybko się wchłania
- ma przyjemny lawendowy zapach
- wydajny
- ma poręczne opakowanie, z którego można wydobyć cały kosmetyk
- wygładza i zmiękcza stopy
- konsystencja niezbyt gęsta, ale przyjemna w nakładaniu
- cena (zakupiłam go za 8zł za 150ml)






Minusy:
- z bardzo twardymi i suchymi stopami ciężko sobie radzi








Produkt jest nadal dostępny w Avonie. Zmieniła się nie tylko jego nazwa, ale i szata graficzna. Można go znaleźć w katalogu pod nazwą: Intensywnie pielęgnujący krem do masażu stóp na noc
Tak wygląda teraz:



Wszystkie kremy do stóp jakie posiadałam z firmy Avon wspominam bardzo dobrze. Kosmetyki Foot Works mnie jeszcze nie zawiodły, a Avon powinien być z niej naprawdę dumny ;)
A wy miałyście jakiś produkt z tej lub innej serii?

Moja ogólna ocena: 4+/5

LINK: Opinie na Wizażu

6 komentarzy:

  1. nie miałam żadnego kosmetyku z tej serii, ale słyszałam ,że są bardzo dobre :) polecam

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ten krem. Zapach bardzo ładny, ogólnie przyjemny krem, jednak z moją bardzo suchą skórą na stopach niestety sobie nie poradził. O wiele bardziej sprawdził się u mnie zmiękczający krem do pięt (chociaż ja tam go stosuję na całe stopy), również z Foot Works :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię Avonu, kilka kosmetyków mnie uczuliło i unikam :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ten krem i bardzo mi się podobał! Szczególnie zapach. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie kosmetyki z Avonu,kilka z nich przypadło mi do gustu. Ale lawendy nienawidzę !!! Choćby ten krem był ze złota to bym go nie kupila jakby pachniał lawendą. Ale każdy lubi to co lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niestety mam złe wspomnienia z kremami do stóp z Avonu ponieważ gdy miałam przerwę w ich stosowaniu to moje stoy stały się bardzo suche:(

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...