wtorek, 19 marca 2013

Przesyłka od firmy JM Spa & Wellness


Witam was w ten wiosenno- zimowy dzień :)
Chciałabym wam dzisiaj pokazać zawartość mojej pierwszej paczuszki, którą otrzymałam w ramach współpracy z firmą JM Spa & Wellness (www.pl-uroda.pl).



tutaj macie linka do ich sklepu internetowego


oraz do ich adresu www firmowego





A oto każdy produkt zaprezentowany z osobna:




Mydełko regenerująco- łagodzące "THE SECRET SOAP STORE" z linii arganowej (cena 3,90zł) :)




Sól do kąpieli "GREEN FARM LINE" 500g również od producenta kosmetyków "THE SECRET SOAP STORE" o zapachu drzewa sandałowego i anyżu z dodatkiem olejku avocado (z Eco- Certem). Mogę wam już powiedzieć, że sam zapach uwodzi, jednak jest nieco męski :) Cena 17,50zł.

oraz




Mleko do kąpieli "THE SECRET SOAP STORE" o zapachu Piwonii! 100g (cena 8,90zł).
Zapach jest oszałamiający, aż chce się wziąć kąpiel w wannie :) I ten oto właśnie produkt mam za zadanie zrecenzować.

Powiem szczerze, że jestem zachwycona produktami jakie otrzymałam :) Mleko już dzisiaj zacznę używać :) Spodziewajcie się za niedługo recenzji :)


Pozdrawiam was serdecznie i zapraszam do zapoznania się z ofertą sklepu JM Spa & Wellness :*

5 komentarzy:

  1. mleko do kąpieli bardzo interesujące...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mleko wygląda pięknie, aż kusi tym wyglądem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mleko do kąpieli cudnie się prezentuje! Ciekawa jestem jak się sprawuje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze marzy mi się kąpiel w wannie, niestety mam tylko prysznic i mogę pomarzyć o mleku do kąpieli czy soli :( ehhh Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa jestem tego mleka do kapieli
    nie znam tej firmy
    ale ceny maja super
    chetnie do nich zagladne w wolnej chwili
    a u mnie dzis rzetelny opis oryginalnego azjatyckiego kremu BB missha m perfect cover,zapraszam na post
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...