czwartek, 13 czerwca 2013

Przegląd poczty czyli paczuszki z nowych współprac :)


Hej :)
W dzisiejszym poście będzie szybki przegląd poczty, czyli uwielbiane przeze mnie paczuszki :)

Pierwsza paczuszka jest od Lambre :) Jestem nią niesamowicie zaskoczona! Nie spodziewałam się takiej ilości i tak świetnie prezentujących się produktów!
Jeśli wejdziecie sobie na stronę internetową Lambre to zobaczycie o jakiej wartości są to kosmetyki i dlaczego ta paczuszka aż tak mnie zaskoczyła ^^
 
A w niej:
- krem przeciwsłoneczny SPF 15
- krem po opalaniu
- perfum 8ml No 27
- spiekane cienie do powiek
- błyszczyk do ust "Magic Shine"

Oczywiście musiałam wypróbować już błyszczyk, cienie i perfum i pierwsze wrażenia są naprawdę bardzo pozytywne: no może kolor błyszczyka jest trochę za ciemny (wolę jasne róże) ale efekt na ustach i wytrzymałość wszystko wynagradzają :D




Kolejna i zarazem ostatnia paczuszka, którą dostałam stosunkowo dość dawno jest od Quiz Cosmetics.

A w niej:
- silikonowa baza pod podkład
- potrójne cienie 
- błyszczyk
- czerwony lakier

Bazę już używałam i jest naprawdę ok :)




Czy wy też lubicie przychodzić do domu, gdzie czekają na was paczuszki?
Też ogarnia was nieopisana radość, gdy je otwieracie i oglądacie co w nich jest?
Ja to uczucie uwielbiam :D

20 komentarzy:

  1. Super kosmetyki :) Też uwielbiam dostawać paczki :D Zwłaszcza niespodziewane :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Na mnie takie wspaniałe paczuszki jak do tej pory nie czekały :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Z rimmela to róż jest :D czy tam bronzer :D

    OdpowiedzUsuń
  4. mam też ten lakier tylko w odcieniu pudrowym:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie +dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  5. No pewnie - kto nie lubi paczek :D

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam dobierać się do paczuszek;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniałe kosmetyki - czekam na recenzje, szczególnie produktów Lamber :)

    OdpowiedzUsuń
  8. paczuszki super ;)
    pewnie że lubię,czuję sie jak dziecko,gdy oglądam zawartosc swoich zdobyczy

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja na swoją od Quiz również oczekuję. Jestem ciekawa co otrzymam. Długo czekałaś na nią? :>
    Pozdrawiam - Cam z beauty--corner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie produkty lambre bardzo przypadły do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super paczuszki :) sama uwielbiam otwierać przesyłki, zwykle od razu po otrzymaniu biegnę sprintem do swojego pokoju i szczęśliwa przeglądam zawartość :D

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne paczuszki ;) będziesz miała co testować :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ja też lubię to uczucie i ten dreszczyk emocji i ciekawość co kryje w sobie koperta/paczka:D
    miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne produkty , miłego testowania ; )) . Pewnie , że lubimy przychodzić i wiedzieć zapakowane pudełka :D . Ja wczoraj byłam właśnie bardzo zadowolona ; )) .

    OdpowiedzUsuń
  15. ooo od Quiz dostalas ta sama paletke cieni co ja :D ja juz prezentowalam nia makijaż,ciekawe jak beda wygladaly na tobie :D
    milego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  16. Też dostałam do testowania ten cień z QUIZu i baardzo go często używam !
    Jest świetny !

    OdpowiedzUsuń
  17. Wowo gratuluje współprac, muszę się przyznać że nie znam tych firm ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam z tymi kosmetykami do czynienia, ale czekam na opinię;]

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...