niedziela, 29 grudnia 2013

Modelujący żel do brwi-korektor Celia, czyli jak szybko i łatwo podkreślić swoje brwi


Hej :)
Dzisiaj chciałabym wam przedstawić produkt, który chciałam kupić już od dawna, jednak Pani z Drogerii Uholki wysłała mi go do testów i dzięki temu jestem już jego szczęśliwą posiadaczką :) Mowa o modelującym żelu do brwi Celia.




Już od dłuższego czasu staram się dbać o swoje brwi. Jako, że sama nie mogę utrzymać ich kształtu, a wyrywanie nowych włosków idzie mi marnie (nie lubię pęsety i ciężko mi się nią posłużyć) chodzę do mojej miejscowej kosmetyczki, która reguluje mi brwi i czasami potraktuje je henną. Jednak do codziennego upiększania brwi brakowało mi produktu, który by je ładnie rozczesał, ułożył i nabłyszczył. Od razu gdy dostałam ten kosmetyk musiałam go wypróbować. To co od razu rzuciło mi się w oczy to piękny brązowy kolor (dostępny jest jeszcze czarny), który według mnie idealnie do mnie pasuje. Jakoś w czarnym się nie widzę :P 




Jak widać na zdjęciu powyżej produkt ten ma za zadanie rozczesać i zdyscyplinować brwi, przyciemnić i zniwelować prześwity oraz delikatnie je nabłyszczyć. Według mnie producent spełnia praktycznie wszystkie obietnice, oprócz jednej (do której można się przyczepić), czyli do niwelacji prześwitów. Żel ten na pewno nie zagęści nam brwi, jednak przypuszczam, że producentowi chodziło o to, że prześwity zostaną zakryte poprzez nałożenie samego brązowego żelu.
Poza tym szczoteczka ładnie rozczesuje brwi, jednak dopiero po kilku użyciach zaczęłam umiejętnie się nią posługiwać (na początku może ona sprawić trochę trudności w użytkowaniu). Osobą z wąskimi brwiami może być trochę ciężko się nią posługiwać. Włoski szczoteczki są twarde i jest ich dość dużo, jednak nie nabierają zbyt dużej ilości żelu.

.


Konsystencja kosmetyku jest wodnista, jednak nie wpływa to na użytkowanie produktu. Żel ładnie przyciemni i nabłyszczy nasze brwi, ładnie wyrówna również ich koloryt. Żel długo utrzymuje się na brwiach i nie osypuje się po czasie.Opakowanie produktu jest proste i poręcze. Mieści w sobie 4g żelu. Po zakręceniu "kilka" dzięki czemu wiemy, że wszystko jest dobrze zakręcone i nic nam po czasie nie zacznie wysychać. Cena tego kosmetyku to około 9,99zł do zakupienia m.in. TUTAJ.


A tak prezentuje się efekt przed i po użyciu żelu do brwi

PRZED

PO



Podsumowując: całkiem dobry żel do brwi za niewielkie pieniądze. Niestety nie widziałam go jeszcze w żadnym sklepie w moim mieście, więc nie wiem gdzie można go kupić stacjonarnie. 

Moja ogólna ocena: 5/5

LINK: Opinie na Wizażu

32 komentarze:

  1. rzeczywiście fajny:) ja używam eveline;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać jak się ten Eveline sprawuje :) Może jak ten mi się skończy to zakupię właśnie ten, który masz Ty :)

      Usuń
  2. Właśnie szukam podobnego produktu, efekt rzeczywiście bardzo mi się podoba. :) No i za jednym zamachem załatwiamy sprawę koloru i utrwalenia. Wygląda bardzo naturalnie, podoba mi się. :)

    Mam nadzieję, że gdzieś go znajdę stacjonarnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny efekt, myślę, że czas zastapic produkt z Eveline... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem, że post o brwiach aczkolwiek moją uwagę przykuł śliczny makijaż, cudne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Będzie za niedługo step by step jak wykonać taki makijaż :)

      Usuń
  5. śweitny efekt, brwi są ładnie podkreślone, ale wciąż wyglądają naturalnie - to mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się bardzo spodobał efekt naturalności jaki daje nam ten żel :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Myślę, że jest to naprawdę przydatny kosmetyczny dodatek :)

      Usuń
  7. Pierwszy raz widzę tego cudaka na oczy, ale efekt tak jak wspominały dziewczyny bardzo fajny, naturalny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie ładnie podkreśla ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny produkt,szkoda tylko ,że taki mały wybór odcieni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szkoda. Może Celia kiedyś wypuści więcej odcieni :)

      Usuń
  10. Pięknie podkreśla brwi, wygląda to bardzo naturalnie :) szkoda, że wybór odcieni ogranicza się tylko do dwóch bardzo ciemnych, a ja mam blond włosy i raczej ten a tym bardziej ten czarny by mi nie pasował ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szukam czegoś do brwi, ale jak na razie nic nie wpadło mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Efekt jest świetny, ja właśnie szukam czegoś do brwi:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja akurat rzadko używam takich żeli do brwi, ale rzeczywiście efekt jest fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba się na niego skuszę :)

    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow O_____o efekt jest super taki naturalny! Ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super ! Na szybko przed wyjściem ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny produkt ale ja u siebie nie lubię takich wyrazistych brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z chęcią wypróbowałabym ten żel, wydaje się być świetny :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sama nie proowalam, ale slyszalam ze jest fajny! Na Twoich brwiach widac, że faktycznie tak jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja miałam żel z Rossmana... ale hmm.. nie jest dobry leko przyciemnia, układa ok ale to wszystko. ten wypróbuje. dzieki !
    ¦ mój blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się więc poszukam do w drogeriach ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...