czwartek, 2 stycznia 2014

Opłatkowe spotkanie bloggerów Rybnik 21.12.13r- relacja ze spotkania


Dnia 21.12.2013r odbyło się spotkanie bloggerów w Rybniku. Piszę bloggerów, a nie bloggerek, ponieważ na spotkaniu pojawił się także chłopak Łukasz (lukaszmakeup.blogspot.com).
Spotkaliśmy się wszyscy w mieszkaniu Alicji (lusiakowy.blogspot.com)- naszej organizatorki. Dzięki za gościnę :)


Na spotkaniu pojawili się także:
Gosia - poradyherrbaty.blogspot.com
Alicja - poradnikbezradnik.blogspot.com
Gosia - buduarmargotki.blogspot.com 
Kasia - kasias1980.blogspot.com
i nasz fotograf Klodia - klodiasajdok.blogspot.com
oraz ja Asia :)

Jak widać humor i zabawa ciągle nam towarzyszyły :)


Była oczywiście również choinka jak i prezenty :)


Bez smakołyków by się nie obyło :P


Ja ogromny łasuch pokazywałam nawet co warto zjeść (a wszystko było dobre) :D


Oczywiście oprócz jedzenia również bacznie słuchałam wykładu Marty z Gaju Oliwnego.


Na spotkaniu ponownie mogłam spotkać się z przewspaniałą Gosią. Mogłam również poznać jej chłopaka :) Po raz kolejny zapraszam Cię Gosiu do mnie na kawę, herbatkę lub coś mocniejszego :P


A tutaj możecie zobaczyć Kasię i jej ulubione zajęcie tamtego dnia :D


Łukasz natomiast tak zachwycił się peelingiem Pat&Rub, że postanowił go zjeść :P Widać, że smakował mu bardzo :)


Towarzyszył nam również pies Homer i córeczka Alicji Anastazja wraz z jej mężem :)


Chciałam podziękować wszystkim obecnym na spotkaniu za wspaniałą atmosferę, dobre jedzonko i za naładowanie moich akmulatorów masą pozytywnej energii :)
A sponsorom dziękuję za upominki :)


A na koniec taki mały gif obrazujący nasze pozowanie do wspólnego zdjęcia :P

34 komentarze:

  1. Widać że nieźle się bawiliście ;) Ostatnia animacja genialna :) Tak miło widzieć tak szczęśliwe grono osób :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie zdjęcia ;)
    pozazdrości takich wspaniałych spotkani :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Musiało być super!

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Było fantastycznie :) Mam nadzieję, że niebawem znowu będziemy miały okazję się spotkać. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również mam taką nadzieję :) Zapraszam na kawkę :)

      Usuń
  5. No no ! Widać że zabawa była przednia !: ) Takie spotkania muszą być fantastyczne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za przybycie i zapraszam częściej do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za gościnę :) Zapraszam do mnie z malutką i mężem :)

      Usuń
  7. O kurcze widać,że spotkanie się udało :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Kaprysku z Tobą i resztą ekipy mogę w każdy dzień :D

      Usuń
  9. Super, taka rodzinna atmosfera:)

    OdpowiedzUsuń
  10. widać świetną atmosferę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. kurcze jak ja zazdroszczę ludziom takich spotkań :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz się spróbować na takie dostać! Koniecznie!

      Usuń
  12. Widać po zdjęciach, że świetnie się bawiliście :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widać, że mieliście kupę śmiechu!
    Zazdroszczę takiego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pozazdrościć takiego spotkania!

    OdpowiedzUsuń
  15. Widać, że świetnie się bawiliście. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy raz widzę, aby spotkanie odbyło się u kogoś w domu :) Zabawa pewnie była przednia :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczne spotkanie, widać że wszyscy bawiliście się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Widać, że świetnie się bawiliście!

    OdpowiedzUsuń
  19. Strasznie żałuję, że w B. jest tak mało bloggerek, a przez to i ze spotkaniami ciężko. Ale mam nadzieję, że uda się w końcu coś zorganizować :) Całuję gorąco!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...