piątek, 28 marca 2014

Mała wyprzedaż ubrań i butów: ceny do uzgodnienia


Cześć :)
Dzisiaj post wyprzedażowy, ponieważ ostatnio zrobiłam porządki w szafie i znalazłam kilka ubrań, których chciałabym się pozbyć, ponieważ już do nich nie wejdę. Niestety przytyłam i się w nie nie wcisnę. Ubrania są w stanie bardzo dobrym, a ceny do uzgodnienia.


Tunika/sukienka Amisu, czyli firmy należącej do New Yorker'a
Kolor: fiolet
Rozmiar: XS, ale ja nosząc rozmiar S weszłam do niej bez problemu
Długość: 56cm
Szerokość w biuście/ w miejscu cekinów: 31cm
Stan: dobry (cekiny lekko odbarwione, ale widać to tylko z bliska)
Cena: do uzgodnienia


Sukienka z koronkowymi rękawami i dekoltem H&M
Kolor: czerń
Rozmiar: 38
Długość: 78cm
Szerokość w biuście: 37cm
Szerokość w biodrach: 41cm
Stan: bardzo dobry
Cena: do uzgodnienia


Sukienka z wysokim stanem i szelkami polskiej firmy Gonto
Kolor: szaro-czarna
Rozmiar: 38
Długość: 71cm
Szerokość pod biustem: 38cm
Szerokość w biodrach: 47cm
Stan: dobry (lekkie rozerwanie z tyłu przy rozcięciu)
Cena: do uzgodnienia
LINK do strony firmy: Sukienka


Kamizelka Fishbone/New Yorker regulowana NOWA! Nigdy jej nie miałam na sobie

Kolor: brąz
Rozmiar: M
Długość tyłu: 40cm
Długość z przodu: 46cm
Szerokość w biuście: 46cm
Stan: bardzo dobry
Cena: do uzgodnienia


Tunika/bluzka Funky Girl
Kolor: czerń
Rozmiar: S
Długość: 68,5cm
Szerokość w biuście: 33cm
Stan: dobry
Cena: do uzgodnienia


Sukienka z lycrą wiązana na szyi firma no name (miałam ją na sobie tylko raz)
Kolor: pudrowy róż, biel i czeń
Rozmiar: 38
Długość: 99cm
Szerokość w miejscu czarnego pasa: 36cm
Stan: bardzo dobry
Cena: do uzgodnienia


Koturny typu open toe H&M NOWE! przeszłam się w nich tylko po domu

Firma: H&M
Rozmiar: 38
Długość WKŁADKI: 25cm
Kolor: CZARNE
Koturny typu OPEN TOE
KORKOWA platforma
PLECIONE Z PRZODU
Imitacja ZAMSZU
Typ: Espadryle
WYSOKOŚĆ koturny 10cm
cena: do uzgodnienia




Tak jak napisałam powyżej wszelkie ceny są do uzgodnienia! Sprzedam bardzo tanio, ponieważ i tak bym mi te rzeczy leżały w szafie i się kurzyły.
W celu jakichkolwiek zapytań piszcie na maila: luckywoman0108@gmail.com

5 komentarzy:

  1. Buty są całkiem fajne, ale nie w moim stylu ;d
    Buziaki ;*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama mam górę ubrań, przydałyby się jakieś porządki, żeby zrobić miejsce na nowe rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ta sukienka w koronki ale mam ban na zakupy odzieżowe:( ostatnio muszę domykać szafki na chama bo już mi się ubrania nie mieszczą :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely items to sell. Hope they will not remain for long in your closet.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się sukienka z szelkami ale nie mój rozmiar:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...